مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 11:252023-01-20سياسي

تصفیه رودخانه های آلوده رشت تا 3 سال آینده


تا سه سال آینده رودخانه های زرجوب و گوهررود که با فاضلاب و شیرابه آلوده شده اند، تصفیه می شوند.

- ایسنا/گیلان رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت: تا سه سال آینده رودخانه های زرجوب و گوهررود که با فاضلاب و شیرابه آلوده شده اند، تصفیه می شوند.

محمدرضا احمدی، با بیان اینکه اعضای کمیسیون تلفیق با کلیات بودجه 1402 موافقت کردند، گفت: در کمیسیون تلفیق مجلس کلیات بودجه تصویب شد و از یکشنبه هفته آینده پیگیر جزییات این لایحه در مجلس هستیم.

وی با اشاره به تاکید بودجه 1402 بر محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی و اشتغال آفرینی و جهش تولید دانش بنیان، افزود: افزایش 25 درصدی برای بودجه 1402 پیش بینی شده است.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی ویژه خبری باران، در ادامه به توجه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر پیگیری مطالبات معلمان، تصریح کرد: طرح رتبه بندی معلمان سالیان سال در کمیسیون آموزش و تحقیقات مغفول مانده بود و انجام نمی شد لذا برای اجرای این طرح یک قدم برداشتیم.

احمدی با بیان اینکه مهرآفرینان را مجددا در قالب الحاقیه به بودجه اضافه کردیم، گفت: در تلاشیم تا دغدغه معلمان برای رتبه بندی را رفع کنیم، زیرا حرمت معلم بسیار بالا و حائز اهمیت است و معلمان ما باید جایگاه واقعی خودشان را حفظ کنند و دغدغه معیشت نداشته باشند تا در کلاس آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه رودخانه های آلوده رشت تا 3 سال آینده

تصفیه رودخانه های آلوده رشت تا 3 سال آینده